Regionalne Biuro Sprzedaży Grupa Wirtualna Polska S.A.
adres
(80-226) Gdańsk, pomorskie
Traugutta 115 C
Traugutta 115 C
telefon
587423995
obszar działania
(80-226) Gdańsk, pomorskie
Traugutta 115 C
Traugutta 115 C
opis
Marki I Specjalizacje
dsr To Zespół Doświadczonych Doradców, Oferujących Najlepsze Rozwiązania Z Zakresu Reklamy Internetowej, Dopasowane Do Oczekiwań Klientów. Departament Sprzedaży Regionalnej Oferuje Wszystkie Produkty Grupy Wirtualna Polska (W Tym Money.pl) Oraz Rozwiązania Ad-Kontekst. Departament Specjalizuje Się W Ofertach Lokalnych, Regionalnych Oraz Branżowych – Dedykowanych Klientom Działającym W Takich Sektorach Jak Edukacja, Motoryzacja, Nieruchomości, Budownictwo, Wnętrzarstwo.
produkty I Usługi
geotargetowanie
targetowanie Kampanii Umożliwia Precyzyjne Kierowanie Jej Do Wybranej Grupy Odbiorców, Np. Wg Kryteriów Geograficznych, Określonych Przez Adres Ip Użytkownika.
założenia:
• Kryteria Geotargetowania: Miasta, Województwa, Państwa,
• Wykorzystanie Geolokalizacji W Kampanii Typu: Display, Mailing, Wideo,
• Możliwość Łączenia Geolokalizacji Z Targetowaniem Demograficznym I Behawioralnym Reklamy,
• Dopłata Za Geotargetowanie Kampanii Wynosi +50% Do Cpm Formatu Reklamowego (Display, Mailing
dsr To Zespół Doświadczonych Doradców, Oferujących Najlepsze Rozwiązania Z Zakresu Reklamy Internetowej, Dopasowane Do Oczekiwań Klientów. Departament Sprzedaży Regionalnej Oferuje Wszystkie Produkty Grupy Wirtualna Polska (W Tym Money.pl) Oraz Rozwiązania Ad-Kontekst. Departament Specjalizuje Się W Ofertach Lokalnych, Regionalnych Oraz Branżowych – Dedykowanych Klientom Działającym W Takich Sektorach Jak Edukacja, Motoryzacja, Nieruchomości, Budownictwo, Wnętrzarstwo.
produkty I Usługi
geotargetowanie
targetowanie Kampanii Umożliwia Precyzyjne Kierowanie Jej Do Wybranej Grupy Odbiorców, Np. Wg Kryteriów Geograficznych, Określonych Przez Adres Ip Użytkownika.
założenia:
• Kryteria Geotargetowania: Miasta, Województwa, Państwa,
• Wykorzystanie Geolokalizacji W Kampanii Typu: Display, Mailing, Wideo,
• Możliwość Łączenia Geolokalizacji Z Targetowaniem Demograficznym I Behawioralnym Reklamy,
• Dopłata Za Geotargetowanie Kampanii Wynosi +50% Do Cpm Formatu Reklamowego (Display, Mailing
(1)
wszystkie (1)
pozytywne (1)
(1)
neutralne (0)
(0)
negatywne (0)
(0)
na stronie