Pomoc

Czy muszę się zarejestrować, jeśli chcę korzystać z serwisu?

Korzystanie z Serwisu Sprawdzeni.pl w podstawowym zakresie, nie wymaga Rejestracji. Jednocześnie część funkcjonalności i usług oferowanych w Serwisie, jest dostępna wyłącznie dla Zarejestrowanych Użytkowników.

Jak się zarejestrować?

Aby zarejestrować się w serwisie musisz:

1. Wybrać przycisk Zarejestruj się, znajduje się on na stronie głównej. Możesz także dokonać rejestracji, używając swojego konta w serwisie Facebook.

2. Wypełnić formularz rejestracyjny.

W polach oznaczonych * musisz wpisać niezbędne dane. Pamiętaj, że wprowadzone dane muszą być prawdziwe.

Po prawidłowym wypełnieniu formularza rejestracyjnego, na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Obierz pocztę i kliknij w podany w wiadomości link. Od tej pory możesz już korzystać z serwisu – zaloguj się używając podanego przy rejestracji loginu (lub adresu e-mail) i hasła.

Czy rejestracja jest w pełni darmowa?

Rejestracja w serwisie oraz korzystanie z niego jest w pełni darmowe. Serwis nie pobiera żadnych opłat za umieszczenie ogłoszenia, ani prowizji od zawartych transakcji.

Co zrobić jeśli nie dotarł do mnie link aktywacyjny?

Jeśli nie otrzymałeś wiadomości z linkiem aktywacyjnym:

1. Być może podałeś niepoprawny adres e-mail przy rejestracji. Wypełnij ponownie formularz rejestracyjny zwracając uwagę na poprawność adresu e-mail.

2. Sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce pocztowej, logując się bezpośrednio na stronie operatora poczty.

3. Sprawdź swoją pocztę ponownie po kilku minutach – czasem mogą zdarzyć się opóźnienia w dostarczaniu wiadomości.

4. Skontaktuj się z administratorem serwisu poprzez formularz kontaktowy lub wyślij wiadomość na adres kontakt@sprawdzeni.pl

Jak usunąć swoje konto z serwisu?

Usunięcie konta jest możliwe w zakładce Twoje konto, poprzez wybranie ustawień konta, a następnie kliknięcie "usuń konto".

Konto Użytkownika może zostać usunięte przez Administratora serwisu, w przypadku łamania przez Użytkownika postanowień Regulaminu Serwisu.

Jak dodać ogłoszenie?

Ogłoszenie możemy dodać poprzez kliknięcie przycisku DODAJ OGŁOSZENIE na stronie głównej, lub wejście w zakładkę DODAJ OGŁOSZENIE. W celu dodania ogłoszenia musisz się zarejestrować. W przypadku gdy posiadasz już konto w Serwisie Sprawdzeni.pl, wystarczy się zalogować i postępować zgodnie ze wskazówkami. Dodanie ogłoszenia jest całkowicie bezpłatne, a ich ilość nieograniczona.

Jak wystawić opinię usługodawcy?

Opinię można wystawić poprzez kliknięcie na stronie głównej lub na widoku ogłoszenia przycisku DODAJ OPINIĘ. Treść opinii oraz swoją tożsamość należy potwierdzić poprzez konto w serwisie Facebook lub podając adres e-mail. Dla jednego ogłoszenia, będziesz mógł wystawić tylko jedną opinię, jednakże będziesz mógł ją zmienić w każdej chwili, klikając w link, który zostanie przesłany na Twój adres e-mail.

Jak promować swoje ogłoszenie w serwisie?

W zakładce Twoje konto, należy kliknąć PROMUJ OGŁOSZENIE, a następnie wybrać okres promowania ogłoszenia. Promocja ogłoszenia spowoduje jego wyróżnienie oraz przesunięcie na początek listy w danej kategorii, gdzie znajdują się promowane ogłoszenia. Przy wybraniu dłuższego okresu promowania, Twoje ogłoszenie co miesiąc, automatycznie będzie trafiało na sam początek listy.

Jak dokonać płatności za promowanie ogłoszenia w serwisie?

Aby dokonać płatności za promowanie ogłoszenia, należy wybrać opcję, zaakceptować regulamin i kliknąć przycisk promuj. Następnie zostaniesz przekserowany do strony płatności w serwisie PAYU, gdzie będziesz mógł sfinalizować transakcję.

Jaka jest kolejność wyświetlanych ogłoszeń?

W pierwszej kolejności wyświetlane są oferty promowane, a następne ogłoszenia z najwyższą liczbą opinii.

Jaki jest maksymalny rozmiar zdjęć, które mogę umieścić w swoim ogłoszeniu?

Rozmiar jednego zdjęcia może wynosić maksymalnie 2MB.

Jakie są kryteria wyszukiwania w serwisie?

Wyszukiwarka podaje rezultaty bazując o profile działalności, nazwę, opis, kategorie i podkategorie.

W jaki sposób mogę przejąć kontrolę i samodzielnie zarządzać swoim ogłoszeniem?

Na widoku ogłoszenia, w prawej, górnej części znajduje się napis przejmij ogłoszenie. Po jego kliknięciu i uwierzytelnieniu się jako właściciel firmy (poprzez potwierdzenie adresu e-mail, który widnieje w ogłoszeniu) ogłoszenie w sposób automatyczny zostanie przypisane do Twojego konta w naszym serwisie. Od tego momentu, będziesz mógł zarządzać ogłoszeniem. W przypadku braku możliwości uwierzytelnienia się poprzez adres e-mail, należy się skontaktować z nami poprzez formularz kontaktowy.

Przejęcie ogłoszenia i zarządzanie nim, jest całkowicie bezpłatne.